השבת: רכבו של רב שכונה הושחת ורוסס עליו; "חרדים לבית"

איתי גדסי No Comments on השבת: רכבו של רב שכונה הושחת ורוסס עליו; "חרדים לבית"

רכבו של רב שכונת "קריית יערים" ב"רמת השרון" הרב מרדכי מן הושחת הלילה ושמשות הרכב נפצו, ככל הנראה ,על ידי בריונים המנהלים מלחמה נגד היהדות בשרון

רמת השרון צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמה נגד הדת בשרון: במהלך השבת רכבו של רב שכונת "קריית יערים" ב"רמת השרון" הרב מרדכי מן, הושחת ושמשות הרכב נופצו, על הרכב נכתב "חרדים לבית". ככל הנראה הפורעים שהשחיתו את הרכב נמנים על הלוחמים כנגד היהדות שמתפתחת מאוד ברמת השרון על ידי הגרעינים התורניים. מדובר בעליית מדרגה מסוכנת מאוד, בו מתנהגים בריונים תושבי העיר כאחרוני האנטישמיים.

ח"כ מיכאל מלכיאלי בתגובה להשחתת רכבו של רב שכונת קריית יערים ברמת השרון בעיצומה של השבת: "מדובר בחציית גבול אדום במערכת הבחירות. לא יאמן שבערב ראש השנה, במקום לשים את כל המחלוקות והפירוד בצד, ישנם כאלו שלא בוחלים בשום אמצעים ובעיצומה של השבת מרססים על רכב הרב מרדכי מן רב שכונת קריית יערים ברמת השרון, חרדים החוצה.

אני קורא למשטרת ישראל להתייחס למקרה בחומרה רבה ולהניח את ידה על אותם פורעי חוק".

מטעמו של ראש העיר, אבי גרובר, נמסר כי הוא "מוקיע את השחתת רכבו של רב שכונת קריית יערים, והורה לכל הגורמים לשתף פעולה עם חקירת המשטרה בנושא". עוד הוסיף ראש העיר כי "מעשה אלים שכזה סותר את ערכי הדמוקרטיה, הסבלנות והכבוד ההדדי שאפיינו את רמת השרון בה נולדתי וגדלתי, ונפעל בנחרצות כדי להוקיע ולמנוע בעתיד אירועים מעין אלו".

המשטרה פתחה בחקירה.

 



0 תגובות